February Favourites

Tänkte försöka mig på att göra en ''February Favourites'' . Gillar själv att se på vad andra har tyckt om för produkter under månadens gång, så plockade fram 7 av mina favoriter under februari månad :)
 
Santé hårinpackning: En otroligt bra hårinpackning, som ger dig återfuktande och tjockt hår. Jag använder detta mest på topparna och låter det verka 5-10 minuter. Denna hårinpackning innehåller mango och broccoliolja och själva produkten doftar chai te.
 
Utredningskam: Denna kammen kommer från The Body Shop och är hur grym som helst! Används flitigt efter varje dusch, för att reda ut håret utan att det slits av.
 
 
Maybelline color tattoo: Den här kräm skuggan från Maybelline har varit min dagliga ögonskugga. Perfekt om man inte har tid eller ork att krångla med ögonskuggor, bara att kleta på och den håller sig på plats hela dagen! Den här är i färgen on and on bronze.
 
 
Bourjois chocolate bronzer: En perfekt bronzer till de med lite mer ljusare hy. Ser naturlig ut och ger en perfekt färg utan att se för orange ut.
 
Urban Decay Primer Potion: Nog en utav mina bästa ögonskuggsprimer ever! Gör så att skuggorna håller sig på plats hela dagen och hindrar dem från att lägga sig i veck.
 
Make Up Store 117: En utav mina favorit borstar till att skugga ut skuggorna med och ge dem en fin övergång.
 
Burt's Bees läppbalsam: Definitivt min räddare under vinter halvåret! Inga mer torra och spruckna läppar med det här läppbalsamet.
 
P.S Glömde lägga till en ny ansiktsrengöring jag köpte för några veckor sen. Den kommer från Olive och är hur bra som helst! Tar bort gel eyeliner på ett kick!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0