40 skönhetsfrågor

 
Här kommer de 20 sista skönhetsfrågorna!
 
 
- Använder du en primer för ansiktet
Jag använder the porefessional från Benefit
 
- Vilken är din favorit ögonskugga?
 
 

Det måste nog vara dessa snygga färger från min Sleek palett - Oh so special!
 
- Använder du pencil eller liquid eyeliner?


Jag använder mig utav en gelliner från Maybelline
 
- Hur ofta råkar du peta dig i ögonen med en eyelinerpenna? Sällan

- Vad tycker du om pigmenterade ögonskuggor? Väldigt fina
 
- Använder du mineral smink? Nej det gör jag inte
 
- Vilken är ditt favoritläppstift?
 
Mitt favorit läppstift kommer från MAC och heter goes and goes
 
- Vad tycker du om läppglans? Det är väl fint, men använder det inte själv.
 
- Vilken är din favorit rouge?
 
Mitt favorit rouge är en trio från Sleek. Denna paletten heter Pumpkin och färgerna är Lantern, Squash & P Pie

- Köper du ditt smink från nätet? Ibland 
 
- Gillar du smink från apoteket? Har inte nåt smink från apoteket, så vet inte.
 
- Har du funderat på att ta smink kurser? Går en stylist linje, så går redan på smink kurser.
 
- Är du klumpig med att applicera sminket? Nej, kanske ibland med eyelinern då kan det komma lite utanför.
 
- Gillar du färgglada nyanser på smink? Sminkar mig helst med neutrala skuggor, men orange och lila tycker jag är snyggt.


- Vilken kändis har alltid en snygg sminkning? Nikkie från Nikkietutorials på youtube är alltid snyggt sminkad!
 
- Om du skulle lämna huset och bara få använda 1 produkt, vilken produkt skulle det då vara? Kan gå utanför huset utan smink, men om jag måste välja så är det nog maskara!

- Tycker du att du ser bra ut utan smink? Ser väl helt OK ut.

- Din åsikt, vilka sminkprodukter tycker du är bra? Smink från Sleek tycker jag är jättebra!

- Vad tycker du om smink? Jag älskar smink, annars skulle jag inte gå på en smink linje. Fast ibland är det jobbigt att gå upp tidigt på morgonen bara för att sminka sig.










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0